Uncategorized xhokb

Recenzia: The Comeback Cat

Tento príspevok obsahuje pridružené odkazy*

Cukrovka u ľudí dosiahla epidemické rozmery a tento trend bohužiaľ ovplyvňuje aj naše mačky. Cukrovka postihuje až 1 z 50 mačiek a zdá sa, že je častejšia v dôsledku faktorov, ako sú strava a nízka úroveň aktivity. Mužské, kastrované mačky sú vystavené zvýšenému riziku, rovnako ako mačky, ktoré majú s nadváhou alebo obézne. Diagnóza cukrovky môže byť pre rodičov mačiek ohromujúca. V The Comeback Cat: Cleoova neuveriteľná cesta mačkovým diabetom k remisii sa Heather Peden zdieľa svoje skúsenosti s touto chorobou.

Keď je diagnostikovaná deväťročná Cleo, Heather sa učí čo najviac o chorobe, ale rýchlo sa frustruje, čelí protichodným a zvyčajne nesprávnym informáciám. Keď sa Cleoov stav zhorší, aj keď Heather sleduje radu jej veterinára, začína svoj vlastný výskum a objaví chýbajúce spojenie, ktoré pomáha Cleo začať sa zotaviť a nakoniec ísť do odpustenia.

Táto kniha ponúka blízky a osobný pohľad na to, ako liečba diabetickej mačky môže byť zážitkom meniacim život. Od toho, aby ste sa naučili, ako dať injekcie inzulínu, testovať hladinu cukru v krvi a porozumieť nebezpečným varovným príznakom hypoglykémie (ktorá sa vyskytuje, keď hladina cukru v krvi klesne na nebezpečne nízku hladinu,) Cukrovka preberá Heatherov život. Ale napriek frustrácii liečby Heather tiež zistí, že jej puto s Cleo sa mení a rastie, keď prechádzajú touto skúsenosťou.

Dôrazne odporúčam túto knihu každému, kto sa stará o diabetickú mačku, najmä pre tých, ktorí sa zaoberajú týmto stavom. Dotkol ma Heatherov čestný a otvorený príbeh o tom, ako sa choroba ovplyvnila nielen jej každodenným životom, ale aj jej emóciami. Starostlivosť o chorú mačku si vyberá daň na opatrovateľov a zdieľaním svojej cesty sa Heather personalizuje zaoberať sa spoločnou mačkovou chorobou. Namiesto knihy „ako na to“ je to srdečný účet z zákopov.

Comeback Cat je k dispozícii od Amazonu.

Zverejnenie FTC: Vedomá CAT je účastník programu Amazon Services LLC Associates Program, pridruženého reklamného programu, ktorý má poskytovať prostriedky pre webové stránky na získanie reklamných poplatkov reklamou a prepojením s produktmi na Amazone. To znamená, že ak sa rozhodnete kúpiť prostredníctvom niektorého z našich odkazov, dostaneme malú províziu. Šírime iba slovo o produktoch a službách, ktoré sme používali, alebo by sme sa používali sami. Túto knihu som dostal od vydavateľa. Prijatie bezplatnej kópie neovplyvnilo moju recenziu. Všetky recenzie o vedomej mačke vždy odrážajú môj úprimný názor.

Ingrid King