Uncategorized xhokb

Recenzia knihy: Catsong od T.J. Banks

Catsong je podmanivá a nádherná zbierka príbehov o špeciálnych mačkách a vplyv, ktorý mali na život autora. T.J. Banky zdieľa príbehy mačiek, ktoré zdobili jej život, a obrovskú lásku, šťastie a pohodlie, ktoré priniesli, každý svojím vlastným individuálnym a zvláštnym spôsobom. Existuje Alexander Czar-Cat, magická mačka detstva autora. Je tu Jason, čiernobiela túlavá túlavá, ktorej láska a náklonnosť sprevádzajú banky cez jej vysokoškolské roky a do jej manželstva. Existujú kriket a tikvah a Solstice a Kilah, mačky, ktoré sa spájajú s autorom na úrovni duše. T.J. Banky jasne poznajú a chápu mačky a jej ocenenie a lásku k každej jednotlivej mačke, ktorá svieti v jej citlivej a krásnej próze. Autorkou sa podelil o svoje príbehy o týchto mačkách, spôsobuje, že ich skutočne poznáme, a tiež nám ukazuje, aké sú skutočne zvláštne všetky mačacie duchovia, ktorí prichádzajú a odchádzajú z našich životov. Pre tých z nás, ktorí sú pripravení počúvať s našimi srdciami, majú mačky toľko, čo nám ukáže. Obohadzujú naše životy prostredníctvom svojej jednoduchej, milujúcej prítomnosti, prinášajú nám šťastie a zábavu svojimi neobmedzenými mravmi a počas našich temných dní nám dodávajú pokojnú lásku a podporu. Táto zbierka príbehov pokrýva všetky tieto aspekty a ďalšie.

Je nemožné vybrať si jeden príbeh pred druhým – všetky sú úžasné a zvláštne svojím vlastným spôsobom. Ale pre mňa sa ma titulný príbeh, Catsong, sa ma hlboko dotkol. Toto je príbeh Kilah, sedemnásťročnej mačky Tortoiseshell, ktorá jej pomáha človeku prostredníctvom osobnej katastrofy a mnohých kríz zvierat-a ktorého milujúci duch naďalej prináša pohodlie aj po prechode do nefyzického rozmeru.

Táto kniha je pokladom pre každého milovníka mačiek a je úžasným darčekom na dovolenku. Autor má na predaj k dispozícii obmedzený počet autogramovaných kópií. E-mail T.J. Banky na DawnTreader27@earthlink.net pre oveľa viac informácií a objednávku.

T.J. Banks je autorom Souleiado a Houdini, románu pre mladých dospelých, ktorý Cleveland Amory nadšene označil za „víťaza“. Jej práca sa objavila v počtu z antológií, vrátane kuracieho polievky pre dušu jediného rodiča a šálku pohodlia pre zamilované ženy. Žije so svojou dcérou Marissou a ich mačkami a králikmi v často mierumilovnom, ale vždy zaujímavom kráľovstve v Connecticute.

Ingrid King